Mijn Tumult – support 2018-09-27T08:28:01+02:00

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over Mijn Tumult. Kom je er niet uit? Onze klantenservice staat voor je klaar. Stuur een mail naar support@tumultgroep.nl of bel naar 020 – 421 51 29, dan helpen we je zo snel mogelijk verder.

FAQ

Accounts, inloggen en wachtwoorden

Bekijk het filmpje Een account aanmaken op mijn.tumult.nl of volg deze stappen:

  1. Ga naar de pagina Maak een account en vul er je gegevens in.
  2. Vink het hokje voor ‘Ik heb geen robot’ aan en klik op ‘Account aanmaken’. Je account is dan aangemaakt en je bent meteen ingelogd.

Bekijk het instructie Inloggen met Entree in Mijn Tumult voor uitleg. Of ga meteen naar de inlogpagina van Mijn Tumult en klik op ‘Entree’ (onder ‘Log in met …’). Volg de instructies voor het inloggen. (Als je al was ingelogd in de elo wordt deze stap automatisch overgeslagen.) Je wordt via je elo geleid naar Mijn Tumult. Log je voor het eerst in via Entree, dan moet je eerst je gegevens in je profielpagina aanvullen: vul je achternaam en e-mailadres in en klik op ‘Wijzig het profiel’. Je ontvangt een mail vanuit Mijn Tumult. Klik op de link in de mail om je e-mailadres te verifiëren.

Controleer of de mail in je spam is terechtgekomen. Is dat niet zo? Misschien is je e-mailadres verkeerd ingevuld en is de e-mail dus niet aangekomen. Stuur ons een mail (support@tumultgroep.nl) met het e-mailadres dat je hebt ingevuld, je voornaam en achternaam, en je school. Bellen naar 020 – 421 51 29 mag natuurlijk ook.

Ga naar het formulier Vraag een account aan. Vul er je gegevens in en klik op ‘Verzenden’. Er wordt dan zo snel mogelijk een account voor je aangemaakt

Het kan zijn dat je al een eerder een account hebt aangemaakt of via Entree hebt ingelogd. Stuur een mail naar support@tumultgroep.nl, zodat we kunnen uitzoeken waar het aan ligt. Vermeld het e-mailadres waarmee je een account wil aanmaken, je voornaam en achternaam, en je school. Je mag ons natuurlijk ook bellen op 020 – 421 51 29.

Vraag een wachtwoordwijziging aan op deze pagina.  Vul het e-mailadres dat is gekoppeld aan jouw account in onder ‘Zoek op e-mailadres’ en klik op ‘Zoek. Je ontvangt dan een aparte mail met daarin een link. Daarmee kun je jouw wachtwoord wijzigen. De link blijft een halfuur geldig. Zie je de mail later en is de link niet meer geldig? Vraag dan opnieuw een wachtwoordwijziging aan.

Vraag een wachtwoordwijziging aan op deze pagina. Vul er het e-mailadres dat is gekoppeld aan jouw account in onder ‘Zoek op e-mailadres’ en klik op ‘Zoek’. Je ontvangt dan een aparte mail met daarin een link. Daarmee kun je jouw wachtwoord wijzigen. De link blijft een halfuur geldig. Zie je de mail later en is de link niet meer geldig? Vraag dan opnieuw een wachtwoordwijziging aan.

Het kan zijn dat je eerder via Entree hebt ingelogd. Als je altijd met je Entree-schoolaccount hebt ingelogd, heb je geen account bij Mijn Tumult. Log voortaan in met je Entree-schoolaccount op de volgende manier:

  1. Ga naar mijn.tumult.nl.
  2. Ben je nog ingelogd? Log dan uit.
  3. Klik op ‘Login’.
  4. Klik dan onder ‘Of log in met…’ op ‘Entree’ om in te loggen met je Entree-schoolaccount.

Als je voor het eerst via Entree inlogt kom je meteen op je profielpagina terecht. Je moet dan je gegevens aanvullen: vul je achternaam en e-mailadres in en klik op ‘Wijzig het profiel’. Je ontvangt een mail vanuit Mijn Tumult. Klik op de link in de mail om je e-mailadres te verifiëren.

Denk je dat er iets anders aan de hand is? Of log je voortaan liever in met een gebruikersnaam en wachtwoord? Stuur dan een mail naar support@tumultgroep.nl en geef je naam, school en e-mailadres aan ons door. Wij helpen je dan verder. Bellen mag natuurlijk ook!

Dat is slordig van ons! Of er is iets anders aan de hand. Mail ons via support@tumultgroep.nl of bel naar 020 – 421 51 29, zodat we je verder kunnen helpen.

Problemen oplossen

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Neem contact met ons op, zodat we kunnen uitzoeken waar het aan ligt en jouw probleem kunnen oplossen. Stuur een mail naar support@tumultgroep.nl en geef je naam, school en e-mailadres aan ons door. Of bel naar 020 – 421 51 29.

Dit kan komen doordat je je profiel nog moet aanvullen. Kijk of je e-mailadres en achternaam zijn ingevuld. Zo niet, vul ze dan in en klik op ‘Wijzig het profiel’. Je ontvangt een mail vanuit Mijn Tumult. Klik op de link in de mail om je e-mailadres te verifiëren.

Is er iets anders aan de hand? Dan staat ‘Gebruikersnaam onthouden’ misschien aangevinkt op de inlogpagina. Log uit, zet de vink uit en log weer in. Het probleem zou dan opgelost moeten zijn. Lukt het niet? Mail naar support@tumultgroep.nl of bel naar 020 – 421 51 29.

Als je zelf een account hebt aangemaakt, heb je misschien niet de juiste school geselecteerd. Of er is iets anders aan de hand. Mail naar support@tumultgroep.nl en geef je naam, school en e-mailadres aan ons door. Of bel naar 020 – 421 51 29. Wij zoeken dan uit waar het aan ligt.

Werken met Mijn Tumult – voor docenten

De lesvoorbereidingen staan als pdf in de inhoudsopgave. Je kunt ook klikken op een les die je wilt doen. Je ziet dan in de index zien dat er een docentenpagina beschikbaar is.

Nee, dat kan niet. Ze zien de docentenpagina wel in de index maar kunnen er niet op klikken.

Je kunt alleen leerlingresultaten zien als je als docent met je leerlingen bent verbonden in een groep. Deze moet eerst aangemaakt worden, zodat alleen jij de antwoorden van jou leerlingen kunt zien. Neem daarvoor contact met ons op: mail naar info@tumultgroep.nl of bel naar 020 – 421 51 29.

Neem contact met ons via info@tumultgroep.nl of 020 – 421 51 29. Wij maken dan een groep voor je aan. Daarvoor zullen we je vragen om een lijst aan te leveren met jouw naam en de namen van je leerlingen.

Klik in de opdracht op ‘Bekijk alle antwoorden’.

Hiervoor heb je de monitoringsfunctie nodig. Deze kun je aanvragen bij Tumult. Heb je de monitoringsfunctie, dan kun je klikken op ‘Bekijk antwoorden’. Let op: bij open vragen staan de namen van de leerlingen erbij. Beslis dus van tevoren of je de antwoorden op het digibord wilt projecteren.

Leerlingen moeten altijd op ‘Rond opdracht af klikken’ om hun antwoorden te bewaren.

Nee, als de antwoorden eenmaal ingeleverd zijn, kunnen leerlingen hun antwoorden niet meer bewerken.

Een leerling moet altijd op ‘Rond opdracht af klikken’ om de opdracht te laten meetellen voor een badge.

Als je op het icoontje rechtsonder schermpje klikt, kun je het scherm groter maken.

Je moet het filmpje eerst pauzeren voordat je hem wegklikt. Klik op ‘pauze’ en dan pas op ‘ok’ of ‘x’.

Met device wordt een laptop, desktop, computer of tablet bedoeld.

Werken met Mijn Tumult – voor leerlingen

Elk hoofdstuk heeft een eigen badge. Die krijg je als je alle onderdelen van dat hoofdstuk hebt gedaan.

Je moet altijd op ‘Rond opdracht af klikken’ om de opdracht te laten meetellen voor een badge.

Als je op het icoontje rechtsonder schermpje klikt, kun je het scherm groter maken.

Je moet het filmpje eerst pauzeren voordat je hem wegklikt. Klik op ‘pauze’ en dan pas op ‘ok’ of ‘x’.

Met device wordt een laptop, desktop, computer of tablet bedoeld.

Waarschijnlijk heb je je antwoorden al ingeleverd. Na het inleveren kun je deze niet meer bewerken.

Leerlingen moeten altijd op ‘Rond opdracht af klikken’ om hun antwoorden te bewaren.

Door op ‘Rond opdracht af’ te klikken lever je je antwoorden in. Je antwoorden kun je altijd weer bekijken door terug te gaan naar dat onderdeel en op ‘Jouw antwoord’ te klikken. Als jouw docent is gekoppeld aan jou in Mijn Tumult, kan hij/zij je antwoorden zien.

Tumult voor ouders

Ja, dat kan. Download bijvoorbeeld onze informatie voor ouders. Ben je leraar, dan is dit handig om uit te delen. Ook ouders kunnen gratis een account aanmaken op Mijn Tumult. Op het aanmeldformulier kunnen ze de school van hun zoon of dochter selecteren en op die manier toegang krijgen tot het lesmateriaal. Ouders hebben gratis toegang tot een speciaal ouderabonnement als de school van hun kind klant van Tumult is.

Kom je er niet uit?

Staat jouw vraag er niet tussen of kom je er gewoon niet uit? Onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8.30u en 17.00u. Je kunt een mailtje sturen naar info@tumultgroep.nl of even bellen naar 020 – 421 51 29.

Privacyinstellingen

Pas je privacyinstellingen aan of bekijk ons privacybeleid. Je kunt ook direct alle cookies accepteren.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen