Mijn Tumult – support 2019-08-13T07:32:45+02:00

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over Mijn Tumult. Kom je er niet uit? Onze klantenservice staat voor je klaar. Stuur een mail naar support@tumultgroep.nl of bel naar 020 – 421 51 29, dan helpen we je zo snel mogelijk verder.

FAQ

Inloggen

Ga naar de ELO van jouw school en log in. Klik in de ELO op het lesmateriaal van Tumult. Je bent dan meteen ingelogd in Mijn Tumult.

Voor Mijn Tumult heb je geen apart account nodig. Je kunt inloggen in de ELO van jouw school en vervolgens doorklikken om in te loggen in Mijn Tumult.

Mijn Tumult maakt gebruikt van Directe Toegang. Dat betekent dat je zo inlogt in Mijn Tumult:

  1. Ga naar de ELO van jouw school en log daar in.
  2. Klik in de ELO op het lesmateriaal van Tumult.
  3. Je wordt meteen naar Mijn Tumult geleid.

Problemen oplossen

Het kan zijn dat er iets is misgegaan bij het koppelen van het materiaal, of dat dit nog niet is gekoppeld. Neem contact op met de coördinator Directe Toegang of de ELO-beheerder van de school.

Het kan zijn dat er iets is misgegaan bij het koppelen van het materiaal. Neem contact op met de coördinator Directe Toegang of de ELO-beheerder van de school.

Werken met Mijn Tumult – voor docenten

De lesvoorbereidingen staan als pdf in de inhoudsopgave. Je kunt ook klikken op een les die je wilt doen. Je ziet dan in de index zien dat er een docentenpagina beschikbaar is.

Nee, dat kan niet. Ze zien de docentenpagina wel in de index maar kunnen er niet op klikken.

Je kunt alleen leerlingresultaten zien als je als docent met je leerlingen bent verbonden in een groep. Deze moet eerst aangemaakt worden, zodat alleen jij de antwoorden van jou leerlingen kunt zien. Neem daarvoor contact met ons op: mail naar info@tumultgroep.nl of bel naar 020 – 421 51 29.

Neem contact met ons via info@tumultgroep.nl of 020 – 421 51 29. Wij maken dan een groep voor je aan. Daarvoor zullen we je vragen om een lijst aan te leveren met jouw naam en de namen van je leerlingen.

Klik in de opdracht op ‘Bekijk alle antwoorden’.

Hiervoor heb je de monitoringsfunctie nodig. Deze kun je aanvragen bij Tumult. Heb je de monitoringsfunctie, dan kun je klikken op ‘Bekijk antwoorden’. Let op: bij open vragen staan de namen van de leerlingen erbij. Beslis dus van tevoren of je de antwoorden op het digibord wilt projecteren.

Leerlingen moeten altijd op ‘Rond opdracht af klikken’ om hun antwoorden te bewaren.

Nee, als de antwoorden eenmaal ingeleverd zijn, kunnen leerlingen hun antwoorden niet meer bewerken.

Een leerling moet altijd op ‘Rond opdracht af klikken’ om de opdracht te laten meetellen voor een badge.

Als je op het icoontje rechtsonder schermpje klikt, kun je het scherm groter maken.

Je moet het filmpje eerst pauzeren voordat je hem wegklikt. Klik op ‘pauze’ en dan pas op ‘ok’ of ‘x’.

Met device wordt een laptop, desktop, computer of tablet bedoeld.

Werken met Mijn Tumult – voor leerlingen

Elk hoofdstuk heeft een eigen badge. Die krijg je als je alle onderdelen van dat hoofdstuk hebt gedaan.

Je moet altijd op ‘Rond opdracht af klikken’ om de opdracht te laten meetellen voor een badge.

Als je op het icoontje rechtsonder schermpje klikt, kun je het scherm groter maken.

Je moet het filmpje eerst pauzeren voordat je hem wegklikt. Klik op ‘pauze’ en dan pas op ‘ok’ of ‘x’.

Met device wordt een laptop, desktop, computer of tablet bedoeld.

Waarschijnlijk heb je je antwoorden al ingeleverd. Na het inleveren kun je deze niet meer bewerken.

Leerlingen moeten altijd op ‘Rond opdracht af klikken’ om hun antwoorden te bewaren.

Door op ‘Rond opdracht af’ te klikken lever je je antwoorden in. Je antwoorden kun je altijd weer bekijken door terug te gaan naar dat onderdeel en op ‘Jouw antwoord’ te klikken. Als jouw docent is gekoppeld aan jou in Mijn Tumult, kan hij/zij je antwoorden zien.

Tumult voor ouders

Ja, dat kan. Download bijvoorbeeld onze informatie voor ouders. Ben je docent, dan is dit handig om uit te delen. Daarbij hebben ouders/opvoeders zonder bijkomende kosten toegang tot Mijn Tumult. Voor hen is er een speciaal ouderabonnement met bijvoorbeeld tips, informatie en filmpjes die ze kunnen helpen bij het ondersteunen van hun kind.

Kom je er niet uit?

Staat jouw vraag er niet tussen of kom je er gewoon niet uit? Onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8.30u en 17.00u. Je kunt een mailtje sturen naar info@tumultgroep.nl of even bellen naar 020 – 421 51 29.

Privacyinstellingen

Pas je privacyinstellingen aan of bekijk ons privacybeleid. Je kunt ook direct alle cookies accepteren.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen