Help 2019-08-13T07:31:06+02:00

Hier vind je een overzicht van veelgestelde vragen. Heb je een vraag over het gebruiken van Mijn Tumult? Ga dan naar Mijn Tumult – support. Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Vul dan hiernaast het formulier in of neem contact met ons op via 020-421 51 29 of info@tumultgroep.nl. Je kunt ook onze startinformatie downloaden voor meer informatie over het aanmaken van een account.

Vragen over het bestellen van lesmateriaal

Je kunt ons lesmateriaal direct bestellen in onze webshop. Je kunt ons ook mailen met je wensen. Ook voor andere vragen of op-maat bestellingen, kun je bellen of mailen naar Tumult: 020 – 4215129 of info@tumultgroep.nl.

De levertijd van een bestelling is maximaal 2 weken. Je kunt bij je bestelling in onze webshop, aangeven wanneer je de boeken bij jou op school geleverd wilt hebben. We doen dan ons best om de bestelling op jouw voorkeursdatum af te leveren.

Ja hoor, dat is geen probleem. Je kunt gewoon bestellen via onze webshop of stuur een mailtje naar info@tumultgroep.nl voor een op-maat bestelling.

Jazeker! Bekijk de catalogus met lesmateriaal voor schooljaar 2019-2020 door op deze link te klikken. Wil je bestellen voor het nieuwe schooljaar? Dat kan in onze webshop. Of stuur een mail met je wensen naar info@tumultgroep.nl.

Digitale leeromgeving Mijn Tumult

Kijk of je het antwoord op jouw vraag staat op Mijn Tumult – support.

Als je met Tumult lesmateriaal in de omgeving van LearnBeat werkt, verandert er volgend jaar nog niets voor jou. Als bestaande klant blijven je inloggegevens aan de start van het nieuwe schooljaar gewoon hetzelfde.

We brengen geen extra kosten in rekening voor accounts in Mijn Tumult. Bestel je een abonnement, dan hoort toegang tot het digitale lesmateriaal in Mijn Tumult daarbij.

Ja, die mogelijkheid is er en wordt kosteloos meegeleverd. Elke school kan ervoor kiezen om gemaakte opdrachten binnen Mijn Tumult te bewaren en daarmee overzicht te houden van ieders leerroute. Deze functie is voor iedereen beschikbaar, maar als leraren voortgang willen zien maken we – in samenwerking met de school – een klasindeling op Mijn Tumult en verbinden we leerlingen aan klassen en leraren. In de blog van Hans lees je hier meer over.

Ja, vanaf schooljaar 2019-2020 maken we gebruik van Directe Toegang. Hierdoor kunnen leerlingen, docenten en ouders inloggen in Mijn Tumult via de elo van de school.

Ja, ook in Mijn Tumult kun je elke maand een nieuwe gratis lesbrief vinden. Wil je zeker weten dat je nooit meer een les mist? Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Kijk of jouw probleem op Mijn Tumult – support staat of neem contact met ons op. Mail naar info@tumultgroep.nl of bel naar 020 – 421 51 29

Vragen over lesmateriaal/abonnementen

Ja, leerlingen kunnen via de elo naar Mijn Tumult gaan. Daar kunnen ze zelf het lesmateriaal bekijken waar de school toegang toe heeft.

Als je al een abonnement hebt, neemt Tumult ruimschoots voordat de jaarlijkse opzegtermijn verloopt, contact op met de school om de wensen te bespreken. Wil je zelf je abonnement uitbreiden, kun je natuurlijk altijd contact opnemen via 020-4215129 of info@tumultgroep.nl.

Onze abonnementen lopen af aan het eind van een schooljaar. Wil je meer informatie over abonnementen voor meerdere jaren? Bel naar 020-4215129 of stuur ons een mailtje. Je kunt op elk moment in het schooljaar een abonnement afsluiten.

Jazeker, je kunt direct een proefexemplaar aanvragen via onze pagina Lesmateriaal of via de webshop. Je ontvangt een link naar de digitale versie van het dossier in je mailbox. Wil je graag direct een papieren exemplaar ontvangen? Neem dan contact met ons op via 020-4215129 of info@tumultgroep.nl.

Voor een overzicht van onze prijzen kun je een kijkje nemen in onze webshop. De prijzen zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn afhankelijk van de omvang van de bestelling. Bij het afronden van je bestelling, geven we je een inschatting van de verzendkosten. De daadwerkelijke kosten kunnen hier van afwijken.

Zodra je ben ingelogd, zie je de covers van de abonnementen die voor jou beschikbaar zijn onder ‘Mijn cursussen’. In het menu aan de linkerkant zie je de titels nog eens onder elkaar, ook onder ‘Mijn cursussen’. Ook daar kun je op klikken. Staan jouw abonnementen er niet tussen of kun je het niet vinden? Neem dan contact met ons op via info@tumultgroep.nl of 020-4215129.

Ja dat kan, als school kun je bijvoorbeeld onze informatie voor ouders downloaden en uitdelen aan ouders. Daarin lezen ze hoe ze via de elo van school bij het lesmateriaal in Mijn Tumult kunnen. Ouders hebben gratis toegang tot een speciaal ouderabonnement als de school van hun kind klant is.

Ga naar deze pagina. Hier vind je alles wat je nodig hebt om snel een goede start te maken in een handig overzicht.

Jazeker, een op de zes vso-scholen in Nederland werkt dan ook met ons lesmateriaal. Wil je weten hoe de leergebiedoverstijgende kerndoelen hierin aan bod komen? Bekijk het overzicht.

Overige vragen

Browser: IE 10.0, Firefox en Safari. Beeldschermresolutie: 1280 x 600
– Alle gebruikte componenten zijn crossbrowser compatible vanaf IE 10.0.
– De site is gebouwd conform W3-org standaarden (HTML5 en CSS3).
– Voor sommige video’s moet Microsoft Silverlight of Adobe Flash geïnstalleerd zijn.
– Voor goed gebruik moeten Cookies, Sessies, Adobe Flash, User generated sites (zoals YouTube) en Javascripts zijn toegestaan.
Als een bestand niet opent of een link niet werkt, kun je dat aan ons melden. Wij zullen het probleem dan zo snel mogelijk oplossen. Je kunt een probleem melden door bij het desbetreffende bestand op de knop ‘Meld een probleem’ te klikken. Heb je een opmerking of tip over onze website? Mail ze naar info@tumultgroep.nl.

Privacyinstellingen

Pas je privacyinstellingen aan of bekijk ons privacybeleid. Je kunt ook direct alle cookies accepteren.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen