Help!

Antwoord op al je vragen over Tumult

Hier vind je een overzicht van veelgestelde vragen. Heb je een vraag over het gebruiken van Mijn Tumult? Ga dan naar Mijn Tumult – support. Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Vul dan het formulier in of neem contact met ons op via 020-421 51 29 of info@tumult.nl. Je kunt ook onze startinformatie bekijken voor meer informatie over het aanmaken van een account.

Vragen over het bestellen van lesmateriaal

Je kunt ons lesmateriaal direct bestellen in onze webshop. Je kunt ons ook mailen met je wensen. Ook voor andere vragen of op-maat bestellingen, kun je bellen of mailen naar Tumult: 020 – 4215129 of info@tumultgroep.nl.

De levertijd van een bestelling is maximaal 2 weken. Je kunt bij je bestelling in onze webshop, aangeven wanneer je de boeken bij jou op school geleverd wilt hebben. We doen dan ons best om de bestelling op jouw voorkeursdatum af te leveren.

Helaas versturen we zelf alleen naar scholen binnen Nederland. Je kunt (een deel van) ons materiaal wel bestellen bij Iddink of Van Dijk België via iddink.be of studyshop.be.
Jazeker! Bekijk de leermiddelenlijst met lesmateriaal voor schooljaar 2023-2024. Wil je bestellen voor het nieuwe schooljaar? Dat kan in onze webshop. Of stuur een mail met je wensen naar info@tumultgroep.nl. Je kunt ook ons aanbod voor schooljaar 22/23 bekijken.

Vragen over lesmateriaal/abonnementen

Ja, leerlingen kunnen via de elo naar de digitale leeromgeving gaan. Daar kunnen ze zelf het lesmateriaal bekijken waar de school toegang toe heeft.
Als je al een abonnement hebt, neemt Tumult ruimschoots voordat de jaarlijkse opzegtermijn verloopt, contact op met de school om de wensen te bespreken. Wil je zelf je abonnement uitbreiden, kun je natuurlijk altijd contact opnemen via 020-4215129 of info@tumultgroep.nl.
Onze abonnementen lopen af aan het eind van een schooljaar. Je hebt toegang tot 31 juli van het lopende schooljaar. Wil je meer informatie over abonnementen voor meerdere jaren? Bel naar 020-4215129 of stuur ons een mailtje. Je kunt op elk moment in het schooljaar een abonnement afsluiten.
Jazeker, je kunt direct een proefexemplaar aanvragen via onze pagina Lesmateriaal of via de webshop. Je ontvangt een link naar de digitale versie van het werkboek in je mailbox. Wil je graag direct een papieren exemplaar ontvangen? Neem dan contact met ons op via 020-4215129 of info@tumultgroep.nl.
Voor een overzicht van onze prijzen kun je een kijkje nemen in onze webshop. De prijzen zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn afhankelijk van de omvang van de bestelling. Bij het afronden van je bestelling, geven we je een inschatting van de verzendkosten. De daadwerkelijke kosten kunnen hier van afwijken.
Zodra je bent ingelogd, zie je de boeken die voor jou beschikbaar zijn onder ‘Mijn werkboeken’. Staan jouw abonnementen er niet tussen of kun je het niet vinden? Neem dan contact met ons op via info@tumultgroep.nl of 020-4215129.
Ja dat kan, als klantschool krijg je toegang tot het ouder-materiaal. Het materiaal kun je downloaden en uitdelen aan ouders. Denk aan handige planformulieren, filmpjes over het aanleren van vaardigheden en studiekaarten over het begeleiden van leren.

Ga naar deze pagina. Hier vind je alles wat je nodig hebt om snel een goede start te maken in een handig overzicht.

Jazeker, één op de zes vso-scholen in Nederland werkt dan ook met ons lesmateriaal. Wil je weten hoe de leergebiedoverstijgende kerndoelen hierin aan bod komen? Bekijk het overzicht.

Vragen over de digitale leeromgeving

Als je met Tumult lesmateriaal in de omgeving van LearnBeat werkt, verandert er volgend jaar nog niets voor jou. Als bestaande klant blijven je inloggegevens aan de start van het nieuwe schooljaar gewoon hetzelfde.

We brengen geen extra kosten in rekening voor accounts in de digitale leeromgeving. Bestel je een abonnement, dan hoort toegang tot het digitale lesmateriaal daarbij.

Ja, die mogelijkheid is er en wordt kosteloos meegeleverd. Elke school kan ervoor kiezen om gemaakte opdrachten te bewaren en daarmee overzicht te houden van ieders leerroute. Deze functie is voor iedereen beschikbaar, maar als leraren voortgang willen zien maken we – in samenwerking met de school – een klasindeling en verbinden we leerlingen aan klassen en leraren. In de blog van Hans lees je hier meer over.

Ja, we maken gebruik van Directe Toegang. Hierdoor kunnen leerlingen en docenten inloggen in onze digitale leeromgeving via de elo van de school.

Kijk of jouw probleem op Mijn Tumult – support staat of neem contact met ons op. Mail naar info@tumultgroep.nl of bel naar 020 – 421 51 29.

Overige vragen

Browser: IE 10.0, Firefox en Safari. Beeldschermresolutie: 1280 x 600 – Alle gebruikte componenten zijn crossbrowser compatible vanaf IE 10.0. – De site is gebouwd conform W3-org standaarden (HTML5 en CSS3). – Voor sommige video’s moet Microsoft Silverlight of Adobe Flash geïnstalleerd zijn. – Voor goed gebruik moeten Cookies, Sessies, Adobe Flash, User generated sites (zoals YouTube) en Javascripts zijn toegestaan.
Als een bestand niet opent of een link niet werkt, kun je dat aan ons melden. Wij zullen het probleem dan zo snel mogelijk oplossen. Je kunt een probleem melden door bij het desbetreffende bestand op de knop ‘Meld een probleem’ te klikken. Heb je een opmerking of tip over onze website? Mail ze naar info@tumultgroep.nl.

Ja, dat kan zeker! Namelijk via het Mentorenpanel. Vier keer per jaar organiseren we een bijeenkomst waarin we met mentoren brainstormen over behoeften, ontwikkelingen, actuele thema’s en ga zo maar door. Zo verbeteren wij steeds weer ons aanbod en sluiten we (nog) beter aan op de behoeften van de mentoren en hun leerlingen. Dus ben je mentor en ben je geïnteresseerd om deel te nemen aan het panel? Dan kun je dat hier aangeven.

Staat je vraag er toch niet tussen?

Stel jouw vraag via het formulier hieronder, dan heb je binnen een paar dagen antwoord op je vraag. Heb je een dringende vraag waar je direct antwoord op wilt? Op maandag t/m vrijdag kun je ons ook telefonisch bereiken op 020 – 421 51 29.
Zoeken