Werken bij Tumult
Stagiair(e) Commerciële Economie (CE) / Marketing
Tumult zoekt een
Stagiair(e) Commerciële Economie (CE) / Marketing
Zoek jij:
- een uitdagende stage in Amsterdam (NDSM-werf);
- een stageplaats vanaf september 2023 met een duur van ca. 20 weken;
- een plek waar je 36 uur per week aan de slag bent (meer of minder is bespreekbaar);
- een derdejaars- of afstudeeropdracht die echt van waarde is voor de organisatie;
- een stage zonder teveel kaders, laat maar zien wat je kan;
- goede stagebegeleiding door ervaringsdeskundigen;
- een eerlijke stagevergoeding, uitgebreide lunch en gezellige uitjes;
Lees dan verder, want onze kans op een match is groot!
Tumult in het kort
Bij Tumult zijn we erg nieuwsgierig worden naar de wereld om ons heen. We leren continu en brengen dat ook écht in de praktijk. Dat kenmerk past bij ons, want we maken educatieve content voor vakoverstijgende vaardigheden (studievaardigheden, sociaal-emotionele vaardigheden en keuzevaardigheden) voor het voortgezet onderwijs. Om specifiek te zijn: voor mentoren. Met alles wat wij doen willen wij mentoren ondersteunen en inspireren om het beste uit de leerlingen te halen. Weet je nog hoe jouw mentorles vroeger ging? Juist. Dat kan anders.
Jouw profiel
Als student commerciële economie, of iets soortgelijks, kun jij behoeften uit de markt herkennen en omzetten naar concrete acties. Denk aan het opzetten van een Google Ads campagne, het schrijven van een wervende tekst of het briefen van onze externe vormgever. Met jouw creativiteit en commerciële denkkracht zet je samen met onze marketeers de leukste, spraakmakendste en effectiefste campagnes op. Zo voorzien we onze consultants continu van gekwalificeerde leads.
Stageopdracht/ scriptie
Dat je vanuit jouw opleiding een stageopdracht of scriptie moet doen vinden wij alleen maar fijn. Dat dwingt ons om goed na te denken over wat we van jou verwachten. Naast het ondersteunen van het marketingteam willen we graag dat je één van de volgende onderzoeken gaat doen:
- Middle of the funnel (mofu) analyse. Onze leads stromen binnen in ActiveCampaign. In dat systeem hebben we verschillende marketing automation funnels die we beheren en optimaliseren. Er valt nog veel te verbeteren om de leads sales-qualified te maken dus kunnen we jouw kennis goed gebruiken. Je gaat onderzoeken welke mails goed converteren en waarom dat zo is. Ook kijk je naar de acties die tot een verlies van interesse bij onze leads leiden en is het aan jou om dat om te buigen. Denk aan A/B tests, focusgroepen of misschien zelfs een neuromarketing-onderzoek. De uitkomst: een concrete analyse van onze leadstromen en de te verbeteren acties daarin, mét een voorstel hoe jij het zou doen.
- PMC analyse + implementatie voor onze Tumult Academy. Op basis van primair en secundair onderzoek ga je de Product-Marktcombinatie (PMC) van onze Tumult Academy in kaart brengen om te kijken waar de commerciële kansen liggen. Tijdens het onderzoeken ga je testen wat werkt en niet werkt en ben je dus ‘growth hackend’ aan het implementeren. De uitkomst: een goed onderbouwd onderzoeksrapport en een concreet implementatieplan.
Enthousiast?
Dan horen we graag van jou! Mail dan je cv met een korte motivatie naar info@tumultgroep.nl